Polski
2English
2dn2k9ybh2
Koszyk (0)
(+48) 85 688 17 77biuro@ecrystal.pl
» Reklamacje i zwroty

Kontakt

  • E-mail:biuro@ecrystal.pl
  • Telefon(+48) 85 688 17 77
    [PL - EN - RU]
  • Godziny działania sklepupn-pt 8:00 - 17:00
    sobota 9:00 - 13:00

    ul.Wysockiego 4
    15-167 Białystok
    Polska

Waluta

Hity sklepowe

1
SWAROVSKI ReveaLED CLOSED LED SRE141DE-SI1S GLIMMER SILVER

SWAROVSKI ReveaLED CLOSED LED SRE141DE-SI1S GLIMMER SILVER16 693,38 zł brutto13 571,85 zł netto

SWAROVSKI VEGA A.8992 NR 020 010 ABZ CHROME

SWAROVSKI VEGA A.8992 NR 020 010 ABZ CHROME573,10 zł514,49 zł brutto418,27 zł netto

SWAROVSKI INLAY SJP420E-BK1S BLACK

SWAROVSKI INLAY SJP420E-BK1S BLACK3 023,21 zł brutto2 457,89 zł netto

SWAROVSKI Candesco SCD500E-WH1FLO FLORAL

SWAROVSKI Candesco SCD500E-WH1FLO FLORAL18 375,86 zł brutto14 939,73 zł netto

Systemy płatności

  • PayU
  • eserivce
  • PayPal
  • Sandander Consumer
  • PayU Raty

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty
 

Dział Reklamacji i Zwrotów
ECRYSTAL
Radosław Fiszer
ul. Wysockiego 4
15-167 Białystok
 

Salon Firmowy
PON-PT w godzinach 8.00 - 17.00
SOB w godzinach 9.00 - 13.00
tel: +48 85 688 17 77

Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

WAŻNE
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Zgłoszenie reklamacji
 

  1. Reklamację z tytułu gwarancji można zgłosić:

    1) bezpośrednio w autoryzowanym zakładzie serwisowym danego producenta,

    2) za pośrednictwem Sprzedającego osobiście lub wysyłając produkt na adres Działu Reklamacji i Zwrotów.

    Adresy autoryzowanych zakładów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej instrukcji produktu, ewentualnie na stronach internetowych producentów. Można je również otrzymać w naszej firmie za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: reklamacje@ecrystal.pl lub telefonicznie +48 85 688 17 77.


  2. Reklamację z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową

    Konsument zgłasza do Sprzedającego osobiście lub wysyłając produkt na adres Działu Reklamacji i Zwrotów.

    1) bezpośrednio w autoryzowanym zakładzie serwisowym danego producenta,


    Warunkiem zgłoszenia skutecznie reklamacji jest przedstawienie w momencie jej zgłaszania:

    1) dowodu zakupu produktu;

    2) ważnej i wypełnionej karty gwarancyjnej (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);

    3) szczegółów reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) - w tym celu zalecamy wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem:
    www.sklep.ecrystal.pl/pobieranie/formularz_reklamacji.pdf.
    Formularz reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego, chcąc złożyć reklamację, Klient nie musi korzystać, ani się nim kierować;

    4) reklamowanego produktu (po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedającym, czy jest koniecznie jego odesłanie);


  3. Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy

    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki prosimy o spisanie protokółu szkody kurierskiej. Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się niezwłocznie z firmą kurierską (numer telefonu znajduje się na liście przewozowym, na stronie przewoźnika) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Można tego dokonać w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem:
    www.sklep.ecrystal.pl/pobieranie/formularz_reklamacji.pdf.
    Następnie prosimy o kontakt z Działem Reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@ecrystal.pl albo w formie pisemnej na adres pocztowy Działu Reklamacji załączając skan lub kopię protokołu szkody i skan lub kopię formularza reklamacyjnego. 

 

Gwarancje
 

Gwarancja - to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów.

W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Państwa wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji.
Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu.

Sposób kontaktu z serwisem znajduje się w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej dystrybutora (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).
Jeżeli potrzebują Państwo pomocy w znalezieniu adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: reklamacje@ecrystal.pl lub telefonicznie +48 85 688 17 77.

 

Rękojmia za wady fizyczne
 

Ten tryb reklamacji przewidziany jest dla Klientów, którzy dokonują zakupu w celu związanym z prowadzoną przez nich działalnością zawodową lub gospodarczą.
Uprawnienie to przysługuje w ciągu 1 (jednego) roku od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 1 (jednego) miesiąca od jej wykrycia.
Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

 

Zwroty
 

  1. Prawo odstąpienia od umowy

    Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy,

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, mają Państwo obowiązek poinformować nas, to jest RADOSŁAW FISZER, ul. Wysockiego 4, 15-167 Białystok, adres poczty elektronicznej (adres e-mail): biuro@ecrystal.pl, numer telefonu do Biura Obsługi Klienta +48 85 688 17 77, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą na adres:

    RADOSŁAW FISZER
    ul. Wysockiego 4
    15-167 Białystok,

    z dopiskiem „Zwrot”.

    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza - załącznik nr 2 - odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


  2. Skutki odstąpienia od umowy

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:

    RADOSŁAW FISZER
    ul. Wysockiego 4
    15-167 Białystok,

    z dopiskiem „Zwrot”.

    Bezpośredni koszt zwrotu rzeczy wynikający z odstąpienia od umowy pokrywa Klient.

    Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

                                                                          

 

Pobierz formularz reklamacji
Pobierz wzór odstąpienia od umowy

Przejdź do strony głównej